Õppesisu
Kursusel käsitletakse
programmeerimist Scratch.mit.edu keskkonnas, äppide tegemist MIT App Inventor
keskkonnas ja tehakse esmatutvust programmeerimiskeelega Python.
●
Algoritmid
ja plokkskeemid.
●
Lineaarsed,
hargnevad ja tsüklilised algoritmid
●
Sisendandmed
ja väljund programmis.
○
suhtlus
kasutajaga
○
tingimuslaused
○
andurite
kasutamine
○
muutujad
○
animatsioon
●
tutvumine
Python programmeerimiskeelega
○
muutujad,
andmete sisestamine
○
if … else
tsükkel
○
tsüklid ja
juhuarvud
○
lihtsa
kasutajaliidese loomine Easygui keskkonnas
Õpitulemused
Õpilane:
1)
saab aru
algoritmi tähendusest.
2)
oskab
koostada lihtsamaid algoritme ning väljendada neid plokkskeemidena
3)
oskab
koostada lihtsamaid programme Scratch veebikeskkonnas.
4)
oskab
koostada lihtsamaid äppe MITAppInventori keskkonnas.
5)
oskab
koostada lihtsamaid programme pythonis.
Hindamine
Programmeerimise valikaines
hinnatakse tunnitööd ja kursuse lõpuks tunnitööde käigus valminud projekte.