esmaspäev, 16. november 2015

Matemaatikaprogrammi täiendamine

Ülesanne


  • Täienda oma matemaatikaprogrammi nii, et sel oleks 2 "levelit" (võid muuta näiteks juhuarvude leidmise vahemikku või siis tehet, mida teha tuleb).
  • "Leveli" vahetus toimub peale seda, kui vastaja on kogunud õigete vastuste eest teatud arvu punkte (näiteks 3 või 5).
  • Tee mängule ka lõpp ehk siis kui vastaja on läbinud teise "leveli" (näiteks kogunud sealt 5 punkti), kuvatakse talle tekst mängu lõppemise kohta.
  • Edasijõudnumatele - lisa kas mängu või leveli lõppu tekst, kus vastaja saab teada, mitmele küsimusele ta vastas ja mitu vastust olid õiged (või siis õigete vastuste protsent).



NB! Tunni lõpus palun jagage oma programmi (sõltumata sellest, kui kaugele jõudsite) ning saadke jagatud projekti link (kopeerige peale projekti jagamist brauseri aadressiribalt) õpetajale vilve.roosioks@g.viimsi.edu.ee