esmaspäev, 22. oktoober 2018

Joonejärgimise mäng - lõpetamine ja viimistlus

Eelmistel tundidel tehtud ülesannetega peaks sinu joonejärgimise mängus olema järgmised asjad:
  1. tegelast saab liigutada nooleklahvidega
  2. tegelane peab liikumise ajal püsima joonistatud joonel, joonelt väljaminekul viiakse ta tagasi alguspunkti
  3. joone lõppu jõudes toimub "leveli" vahetus
  4. mängule on lisatud vähemalt 1 kukkuv objekt, millega kokkupuutudes läheb tegelane tagasi alguspunkti
Kui Sul midagi eelnimetatutest on puudu, siis tee kõigepealt need valmis ja kindlasti jaga oma projekti Stuudios (lingi leiad paremalt menüüst ja Moodlest).

Kui oled saanud mängu sellisele tasemele, nagu eelmiste tundide juhendites, siis proovi seda edasi arendada!

Mängu edasiarendus

Selleks:
  1. lisa mängule avaslaid (näiteks taust, millele kirjutad teksti), kus oleks kirjas, kuidas saab mängida. 
    • Slaide võib olla ka mitu - näiteks avaslaid mängu nimega ja siis teisena mängujuhend.
  2. lisa mängule lõpuslaid (otsusta, peale mitmendat "levelit" saabub mängu lõpp ja anna sellest eraldi taustaga (lavapilt) mängijale teada!

Lisaülesanne neile, kellel kõik eelmised punktid on tehtud!

  1. Lisa uus, laval suvaliselt liikuv objekt, millega kokkupuutudes tegelane läheb ka "leveli" lõppu või siis tagasi joone algusesse.
    • Suvaliselt liikuvat objekti saad programmeerida nii: