Kaardil peab olema:
- Tegelane, kes rohelisel lipul klõpsamisel lausub sünnipäevatervituse.
- Kook, millel klõpsates süttivad või kustuvad küünlad (leiad sellise koogi Scratchi spraitide kogumikust).
- Õhupall, mis vahetab värvi, kui selle peal klõpsata.
- Tantsija, kes hakkab tantsima, kui temal klõpsata.
- Taustaks vali sobiv pilt taustade kogumikust.


Õpetused
- Jutumulli lisamiseks (tegelane ütleb mingit teksti) tuleb valida "Välimus" plokk.http://programmeerimisring.blogspot.com/p/kasuplokid.html
- Koogi küünalde süttimiseks ja kustumiseks tuleb panna ta vahetama kostüümi (pildil toodud koogil on 2 kostüümi - üks millel küünlad põlevad ja teine, millel ei põle).
- Õhupalli puhul saab kasutada samuti "Välimus" plokis leiduvad käsku "Muuda värv efekti 25 võrra". Sellisel juhul muutub iga kord, kui pallil klõpsata (käivitajaks siis klõps pallil) tema värv.
- Tantsija puhul tuleb jällegi kasutada kostüümivahetust. NB! Vali selline tantsija, kellel on mitu kostüümi!
- Juhul kui sa kostüümivahetust teha ei soovi, siis saad tegelase tantsima panna ka nii, et programmeerid talle vastava liikumise.
- Näiteks nii:
Pane vahetuma ka taust. Näiteks nii, et kõigepealt avaneb värviline taust kirjaga "Sünnipäevakaart" ja siis sellel klõpsates tuleb teine taust koos tegelastega.
Vihjed:
Lava (ehk siis tausta) saab ka programmeerida!
Uue lavapildi joonistamiseks (ja teksti kirjutamiseks) kasuta joonistamise tööriista.